Merhaba
2 ay once sezeryan doğum yaptım 58 gun kanamam oldu 1 hafta ara verip yine kanamam geldi . Doktora gittim rahım duvarın incelmiş ostorojen kullanıp rahım duvarın kalınlasmalı dedi emzirdığim için Ostorojen süt kalitesini bozuyormus bu yuzden kullanmayacagım. Rahim duvarı kendiliğinden kalınlasan varmı yada bilgisi olan yazarsa sevınırım 😢😢