Tubay- benimki de çok geç uyuyordu.en son akşam 5te uyandırıyordum erkek uyusun diye .yataga götürüp 8.5 da uyutuyordum ama yok gece 11 ,12 ye kadar kalkıyordu.sonrq gündüz uykularını çok yaptıgımı farkettim.iki uykuya düştüm ve toplam üç saati geçmeyecek şekilde.hatta genelde iki saat oluyor.gece daha erken uykuya dalmaya başaldı bu sayede.