symdnzz sınırın hep altında
Persentil eğrisinin altında yani,6 yaşında oğlum var oda öyleydi,hala öyle.4 aylıkken mama başlayalım dedi doktorumuz,mama kabul etmedi sanırım 3 ayda 6 farklı mama markası denedim,hiç birini kabul etmedi.Anlayacagınız anne sütyle devam ediyorum.Eğer kendinizi köyü hissediyorsanız mama takviyesi başlayın çünkü sonradan tadını beğenmeyip kabul etmiyolar.Ben keşke ilk ay başlasaydım diyorum.Bu stres beni daha çok yordu