Miran1306 benimde öyle. İnan bende anlamadım. Diğeri de o şekilde süt üretse hiç bi. Problem kalmayacak ama üretmiyor. Herşeyi denedim hala da ilk onu emziririm ama olmuyor bu şekilde 5.5 aylık olduk. Kızımda da öyleydi kızım 4 aylıkken o memeyi emmeyi bırakmıştı tek meme devam etmiştik. Bu da sevmemeye başladı sanırım o da bırakacak