Kızlar ya dogum yaptım 2. Ci ayımız ama kilom var göbegim var oturunca kat kat oluyo 163 bpyum 67 kiloyum nasıl vericem bu kiloyu acaba hala ödem varmıdır kaç ayda zatıflarım acaba ilk kızımda böyle degildim hemen zayıflamıstım ama busefer kilolu kalıcam korkusu var yemegi kessem süt veriyorum