mgkurt çocuğum daha yeni 3 aylık oldu gecenin belli bir bölümünde bir saat aralıklarla uyanıyor emzirip tekrar yatırıyorum. uyku sürelerini nasıl arttıracağım lütfen desteeeeek
noldubanaya mgkurt çok erken daha uzatmak için bence 4 hatta 5. aydan sonra düzene koyup uzatabilirsin.
arasbek mgkurt bizde 3.5 aylığız bi aydır nerdeyse 2 saatte bi uyanıyor ben de yatarken bi de mama mı versem diye düşünüyorum ama malesef biberon kabul etmiyor
noldubanaya Ya da mama dene 2-3 saat uyuyorlar öyle olunca. Kızım 4 ay 3 haftalık mama kullanmadan önce yarım saatte bile kalkıyordu. Şimdi 22.00da muhakkak uyumaya gidiyoruz 120 cc mama alıyor ve 2.30da uyanıyor. Demeyebilirsin🥲
noldubanaya mgkurt sorun şöyle oldu, sütümün besin değeri tamamen düştü su geliyor resmen. Zaten çok zor emiyordu, aç uyuyormuş resmen 3 gündür tamamen bıraktı. Önceden meme bağımlısı bir bebekti. Çok üzgünüm 3 gündür 🥲
noldubanaya mgkurt annemde diyor aynısını ama benim yüreğim dayanmıyor çok üzülüyorum malesef 🥺🥺🥺🥺 emzirmeyi çok seviyordum birde cidden şimdi bomboşum gibi ona yetemiyormuş gibi hissediyorum kendimi😔😔😔
mgkurt arasbek bi doktor mamayı ilaç gibi düşünün sırf uzun uyusun diye veya memede uzun kalıyor gibi sebeplerden vermeyin demiş mantıklı geldi bana