sevimliidostlarr kurabiyevarsimitvar yenir daha beterlerini de yedim avokadonun tanesi neredeyse 50 TL olmuş😀😀😀
kurabiyevarsimitvar Sogukbaklava teşekkürlerr bazen siyahlayınca yemeyin diyorlardı sanki kafama takıldı
kurabiyevarsimitvar Orenda_ ya bir yerde sanki siyah olunca yenmez mi ne diyordu o aklımda kalmış zehirlenmeyelim durduk yere dedim xleqllxşwqşfl
kurabiyevarsimitvar lAmMelodi pek de güzel değil ben sevmiyorum yağlı vıcık vıcık tatsız bir şey cleöwöxşeqğd kızım için almıştım
Nikita kurabiyevarsimitvar kötüleşenin tadından anlaşılıyor zaten. rengi değişmese bile çürük bir tadı oluyor.
lAmMelodi kurabiyevarsimitvar Bebekler anlamıyorda sağlıklı diye yiyorlar.Ben büyükler onu nasıl yiyor diye merak ediyorum yumurtayla falan🥲🥲
subrk kurabiyevarsimitvar kararan yerlerini atın.Geri kalanı yenir.Daha kötü durumda olanı o şekilde yemistim