Valla ister kırıl ister ağla. Sütünün sağılması ve gelmesi için tüm yiyecekler, içecekler, makina var ve sen hala memem hassas midem bulamıyo vs psikolojim bozuk diyosun. Annelik aşırı zordur, bunlar gelip geçici şeylerdir. O küçücük bebeği sütün varken nasıl mama verirsin anlamıyorum. Her kadının memesi hassas her kadının sütü psikolojik olarak azalıyo ama herkes çabalıyo, benim bebeğim az sütüm olmasına rağmen mememi neredeyse parçalayarak emiyo asla mama vermedim. Anne sütü kadar değer dünyada birşey yok. Sırf keyfinden, yoo memem acıyo yok psikolojim bozuk. Sanki bizim yüz tane destekçimiz var. Bizde yorgun desteksiz, aç, bakıyoruz bebeğimize. Mememizi, uykumuzu, psikolojimizi düşünmüyoruz onları düşünemeyiz anneyiz biz.