Kızlar normalde Başakşehir de doğumum olacaktı ama kızımı bırakmaya anneme geldim ve sancım tutdu şuan çayırova taraftadayım geri de gidemiyorum sancılarım 7.5 dakka da bir geliyor Tuzla devlet hastanesine gitmeyi düşünüyorum doğum yapan yada bilgisi olan var mı..?