ebrusglm H12345 Kuzey veya Tuğrul düşünüyordum eşimin adı Turgut o yüzden uyumlu olsun diye ama Alparslan oldu 🤣
H12345 basak98 sizin sebep neydi ıkısıne karar verememek mı 🤣bende az kaldı başka şey koyacağım ısımlerden soğudum düşündükçe
ebrusglm H12345 aynen 🤣 sonra da Alparslan Büyük Selçuklu dizisi çıktı veee nereye dönsem Alparslan oldu şimdi pişmanım 🤣🤣🤣 keşke Kuzey verseydim
eozlem Ayy benim de isim listem Metehan, Oğuz Kağan ve Yaman’dı. Oğuz Kağan koyduk. Aynı anda hem çok güleç hem de aşırı öfkeli 😅 Mizaçta ismin çok etkili olduğuna inanıyorum. Öğrenme becerisi de çok yüksek. Adıyla büyüsün oğluşunuz🧿
H12345 eozlem Oğuz Kaan’da çok güzel di ama ben karar verene kadar görüştüğümüz bırı koymus 🤣 ama ne onların nede bızım onların dusunduklerınden ısımlerden haberı yok tabi Oyuzden bu seveneklerımız kaldı Metehan nasıl sızce
H12345 ebrusglm yok kız öyle deme eskıse hala koyulur mu 🤣 Poyrazlar ayazlar rüzgarlar kalktı artık eskıye dönülüyor