Benim eşimde sedef hastası 10 yaşında geçirmiş geçenlerde bir gün vücudu kırmızı kırmızı oldu biz alerji sandık neyse doktora gttik mantar dedi ilaç verdi kullandk ama daha fena oldu nska cildiyendoktoru görür görmez sedef ama son evre dedi o kdr ilerlemişti düşünün dedi ki ışın tedavisi yapan hastaneler var araştırma hastanelerinde fototerapi hani bebekler mavi ışık alıyor ya sarilikta ona gidin ama gidene kdr verilen kremleri kullanın dedi nemlendirici ve bir krem verdi biz her gün lekelerin üstüne sürdük sabah akşam iyice çekti 4.gun lekeler bitti skurler olsun ama ışın tedavisi net cozummus devlet hastanelerinde ücretsiz istersenz bize verilen krem ismini atarm size belki doktorunuz yazar