Kızlarrr aranızda emzirirken antibiyotik kullanmak zorunda kalan veya bu anlatacagim süreci yönetebilen var mı? Benim hamilelikten beri dişim ağrıyordu ama siddetli degil. Doktorum aldirmamin uyusturmak icin vurulan iğnenin adrenalin salgilayacagindan erken dogum olabilir doğumdan sonraya kadar sabret demisti sadece parol ile idare ediyordum. Simdi ise siddeti baya artti uyuyamiyorum gün içinde tahammulum kalmadi haliyle bebek de bakiyorum 40ımız daha yeni cikti 🥹 bastırınca acıyor muhtemelen iltihap var ve antibiyotik kullanmam gerekiyor. Emzirdigim için ne yapabilirim önerisi olan var mı? Antiniyotik kullandigim sürece sütümü sağıp dökmem mi gerekiyor bu duruma da hem uzuluyorum hadi bir sure mama takviyesi yaparim dicem ama sağımda sütüm çok gelmiyor 🥹