Kızlar bebeğim kız ve 4 ay 23 günlük. Neredeyse 2 ay olacak ve geçmeyen bir pişik sorunumuz var. Bu zamana kadar hep molfix ve sudocream kullandık sma comfort mama içiyoruz. Doktorumuz Peitel krem verdi işe yarar gibi oldu geçmedi travacort a geçtik onu da kullanıyoruz hala tam geçmedi. Prima premium çare bez e geçtik ilk 2 gün hafifledi şimdi vajinası yine kırmızı. Ne yapacağım şaşırdım