bebeklianneee oglumunannesiyim_- bacım diğer etlere noldu ördek veriyon 😅 şakası bir yana ben olsam vermezdim çünkü ördek kendi pisliğini yiyen hayvan annemler besliyordu bebek yemesin şimdi
SevimliHayaletCasper bebeklianneee ördeğin yenmesi helaldir. Yani etine yediği pislikler geçmez. Tavukta aynı şekilde 😊
oglumunannesiyim_- bebeklianneee bilmiyorum ki ya kaynvalidemlere geldik sürpriz olarak akşam yemeğine ördek var dediler kaynbabam dedi yiğit de yesin yiğit benim oğlum oluyor 🤣
oglumunannesiyim_- Helal olduğunu biliyorum arkadaşlar ama 10 aylık bebeğime verebilir miyim onu bilmiyorum