gunes1508 doğduğundan beri ama sürekli değil emzirmeye de çalışıyorum meme reddimiz var 3 dakika filan anca emiyor sonrasında sağıyorum süt azalmasın diye mama da veriyorum aynı zamanda günde iki üç kere . Bebebao aslında iyi öyle diyeyim valflarını ben bi türlü bulamadım yırtıldı biri diğeriyle idare ediyordum Lansinohta memeyi çektiğini hissediyorsun baya bebebao da çok hissetmiyorsun ama cc ler aynı o olayı çözemedim 🤷♀️ ben size haber vereceğim