nazelif20 esila48 selam kızım da 4 gün önce 4 yaş aşılarını bacaktan vuruldu ve bir bacağının üstüne hala tam basamıyor . Sizin ne kadar sürdü acaba ya birşey mi oldu diye artık korkmaya başladım çünkü
lidokain esila48 kız nasıl ayağına vurdular kendimde hemşireyim ayağı ilk defa duydum..bebekken bacaktan olur ama 4 yaş için kolda uygundur
esila48 aybarsmom34 bebekken ayaktan yapılıyordu aşılar ya işte öyle ama ayagi şimdi ağrıyor üstüne zor basıyor
cevriyeee lidokain merhaba bizde aşı olduk ama çok kanadı aşı yaparken.Cok koktu kendini çok sıktı ondan olabilirmi ? Hemşeriymişsiniz ondan sormak isterim
filizfatma lidokain merhabalar, hemşireyim demişsiniz o yüzden sizden bilgi almak istedim kızımın 4 yaş aşısı geldi vurdurma zamanı var 4 yaş olduktan 2haftasonra vs vurulsa sorun olur mu