16momm benimki de öyle. Ama psikoloğa gitmek kendimi çok iyi hissettiriyor eskiden giderdim hep. Gitmeye de çok ihtiyacım var. Ama oğlumun duracağından çok şüpheliyim🥲 kucağıma alıp ayakta seansı bitiririm bu şekilde de psikoloğa saygısızlık olur gibi geliyor