lagerthaa Saklama poşetlerine koyuyorum sütümü sonrasında buzdolabında çözündükten sonra ocakta kaynayan suyun içine koyuyorum 5-6 dk sonra soğumasını bekleyip bebeğime içiriyorum doğru mu yapıyorum
cLearQueen lagerthaa hayir yanlis. Buzluktan 1 gun once buzdolabinin normal kismina koy sonra bi kaba kaynamis su koyup poseti icine yerlestir istesigin kadar ılınınca icir
Kuzularinanasi lagerthaa kaynayan suyun icine konulmaz…sicak su dolu bi kasenin icine koyun posetiyle.
3kedili2bebekli lagerthaa hayır kesinlikle soğuyacak kadar isitmamalisiniz, kaynayan suya değil sıcak su dolu bir kaseye koyup ilimasini beklemelisiniz
3kedili2bebekli tubabhdr aslında iyi olur ama bekletemezseniz de acilse de ılık suda eritip sonra sıcak suda ısıtın yine kaynayan suda değil