Hll Belisss ben kullandım canım hiç öyle bir şikayetim olmadı şimdi 3 numarasını kullanıyorum çokta memnunum molfixten seninkinde bir sıkıntı olabilir molfxi arayıp evinden gelip alıyorlar teste tabi tutıyor ve sonucunu söylüyolar bi deneyebilirsin
Hll Belisss dediğim gibi firmayı arayıp teste tabi tutsunlar aldığınız markette falan deterjanlaın bölümğnde ise kokusu bile siniyor çünkü uzun raf ömürlü seyler sonucta
Nadiye Bende şuan 2 numara kullanıyorum hiç öyle koku hissetmedim cnm. Bence senin aldığın ürün ,üretici hatası gibi