Önceden sadece kafasına su dökünce rahatsız olurdu ama suyla oynamayı severdi oynarken vucudunu rahat yıkardım bu aydan beri bıcı bıcı yapacağız dediğimde banyonun kapısında krize giriyor asla içeri sokamıyorum vücuduna su değince çığlık çığlık çok ağlıyor. Aynı durumu yaşayan anneler varsa, çözüm önerilerinizi paylaşır mısınız?