Kızlar kızım 15 aylık şu bir haftadır aşırı inatlaşma başladı. Elinden bir şeyi almama hiç izin vermiyor. Telefona bağlandı resmen. Aramalara bile cevap vermemi istemiyor. Çığlık basıyor telefonu almak istiyor. Elinden alınca krize giriyor. Üstelik bu yaşına dek görüntülü arama dışında telefon televizyona dikkat eden biriyim. Bir tek telefonda değil yapmaması gereken şeye karşı nasıl davranmalıyım kafam karıştı. Okuduğum, dinlediğim herşeyi şu aşamada unuttum sanki.
Yapma, hayır kelimeleri kullanmanın daha çok öfkelendirdiğini ve merak duygusunu engellediğini biliyorum. O yüzden o şekilde yaklaşmak istemiyorum.
Siz ne yapıyorsunuz bu inatlaşmalar, krizler anında? Çocuğa yapmaması gereken davranışı nasıl öğretiyorsunuz? Yardımcı olur musunuz??