Arzukana Emzik vermek diye bana baskı yapiyor kaynanam ağız yapısı bozulur diye sizce emzik vermelimiyim vermemelimiyim çocuğu emziremjyorum süt sağarak besliyorum
beyzzsenturkk_ Arzukana diş dönemi çok iyi oluyor kızım 4,5 aylıkken tuttu 1 yasında da kendiliğinden bıraktı diş dönemi üzerine tozu döküp döküp veriyordum ısırdıkca rahatlıyordu daha erken tutsa daha iyi olurdu tabi dışarda uyurken vs
kelebegiminannesiyim Arzukana kimi doktorlar emziği öneriyor. Boğulma riskini azaltıyor diye. Ben ameliyathaneden çıkar çıkmaz verdim. Pişman da değilim. Uykuya dalması kolay oluyor. Beni emzik niyetine kullanmadı. Kuzenlerim vermedi ve kendini emzik niyetine kullandı sürekli memede gezdiler
cLearQueen Arzukana emzik verilmeli. 1 yasina kadar cocuk doktorlari da oneriyor. Ani bebek olum riskini de azaltiyor bebekte rahaylama emme refleksinde gelisme sagliyor
Arzukana beyzzsenturkk_ benmki de şuan 3 . 5 aylık ben emzirmiyorum bari çocuk emzik alsın da ihtiyacını böyle karşılasın diye düşünüyorum bebeklerde meme emme önemli onlar için doğru mu düşünüyorum bilmiyorum tabii de
Arzukana kelebegiminannesiyim ben emziremiyorum süt sağarak veriyorum emzirsem vermeyecektim sizce versem mi
kelebegiminannesiyim Arzukana bence vermelisiniz. Ani bebek ölümlerini engelliyor. Ben kızıma ilk gün verdim. 14-15. Aya kadar emdi. Şimdi de sadece geceleri veriyorum. 18. Aydan sonra onu da bırakacağım kısmet olursa
06canan Arzukana iki çocuğum var 2. 4 buçuk aylık vermek istemedm ikisinede kullanmadm diş yapısı bozulmasn diye
mmm06 Evet kolıkse ağladığında daha da gaz oluyor emzık önlüyor bı de uykuya rahat dalıyor emzıkle bağ kuruyor zararını görmedim