yirmiikikasim23 malesef oluyor hemde arkadaşımın ikizleri aynı anda rota virüs oldular aşı olmalarına rağmen ağır atlattılar ve hastane de yattılar 10 yaş civarlarında oldular hemde Benim oğlum 18 aylıkken geçirdi aşısı yoktu hastanede bile yatmadı evde atlattı mide bulantısını geçirecek bir hap verdiler o çok iyi geldi ve ateş düşürücü şurup verdik birde probiyotik o yüzden sıvı kaybı hiç olmadı