Kizlar 13:00 a randevu aldim kizim icin mhrs den ve dr yok 13:30 da bitiyormuş mola 12:00 ve 13.30 mola saatiymuş neden o saate randevu veriliyor dr.yoksa norml mi bu sinir oldum y nereye sikyt edebilirim gerci etsem ne olacakkk orrasida ayri siz böyle biseyle karşilŞtiniz mi