Kızlar kan sonuclarmız normal cıktı 5 gunlkken 2 gece fototerapı aldık 16larda düştü sonra gene cıktı 2 haftadan sonra doktor anne sütü sarılıgı dedı kılo alımı iyi idrar ve kaka yapıyor bugn 43 gunlk gittik ölçümde 20 cıktı doktor altında baska bır sebep var genetık olabılır vs dedı üni hastanesıne gıdın dedı Uludag üni gidicez randevu da yok aynı durumu yasayan var mı lütfen yardım