3kedili2bebekli ysmnabd anne sutuyse konulmaz çöp oldu, normal sutse bir koyun bakalım çıkarınca ekşimiş mı bakarsiniz
Yarim_Kilo_Kiyma ysmnabd Isıtılmış süt anne sütü yani, içilmiyor ise çöp olur. Tekrardan kullanılmaz. Ziyan olmaması için azar azar. Verin
ysmnabd Teşekkür ederim yorumlarınız için malesef ağlayarak döktüm zaten sütüm az geliyor onu da dökünce kötü oldum önce buraya yazayım demiştim bilgilendirdiniz sağolun
gurbetteanne10 ysmnabd kendinizi böyle strese sokarsanız zaten az gelir sakin olun artarsa artar artmazsa mama diye bişey var birsuru bebek var anne sütü alamayan gayette sağlılıklar
gurbetteanne10 ysmnabd onun en çok senin sevgine ilgine ihtiyacı var iki saatte bir sağım yap bol su iç azda olsa bebeğine yeter mamayla da desteklersin sağlıkla büyüsün miniğiniz inşallah 🌸