Bence bu tüm kreşler için genellenemez. İşini düzgün yapmayan kreşler olduğu gibi gayet temiz ilgili kreşler de var. Kızımı bakırköyde 23 aylıkken verdim kreşe, kameradan tüm ortak alanları parkı yemekhaneyi izleyebiliyorduk öğretmeni ile her daim iletişim halinde, her gün resimleri gönderiliyordu. Kızım bir ayın sonunda tüm gün kalmak istemişti öğretmenine de çok bağlandı, 4 yaşında şu an kızım öğretmeni kreşten ayrılmasına rağmen hala görüşürüz. Tuvalet eğitimini öğretmnleri ile birlikte verdik kaka tutma problemini kreş psikoloğuyla birlikte çözdük. Çok memnun kaldım. Daha önemlisi kızımok sevdi. Her meslekte olduğu gibi işini düzgün yapmayanlar var tabi ki ama bütün kreşler kötü diye genelleme yapmamalıyız. Sadece çok araştırmak gerekiyor