Birdunyabircennetannesi benim oğlum 4 yaşında Geçen bi karınca gördü anne onu dövücem öldürücem falan dedi öyle yapma canı yanar çok üzülür hem Allah da bize küser dedim Allah nerde deyince Allah her yerde o bizi görüyor koruyor dedim bu sefer Allah kız mı erkek mi diye sordu kız da değil erkek de değil dedim. Ben göremiyorum ama dedi O bizi görüyor duyuyor hadi onu üzmeyelim gidelim namaz kılalım deyip konuyu kapattım benimle birlikte namaza durdu 😅