curlysister cansuh molfixten taşma konusunda çok muzdariptim ben de, goon premium kullanıyorum çok çok memnunum ne taşma ne pişik ne kötü koku. Prima muadili demişlerdi doğruymuş. Sadece beden olarak diğerlerine göre küçük 3 kullanıyorsanız 4 almalısınız
freshmama cansuh goon premium kullanıyorum taşmıyor. Bim’in bezini aldım bu ay ondan da çok memnun kaldım taşmadı hiç
2901 cansuh Merhaba molfix premiumu deneyin isterseniz şu ana kadar taşma yapmadı bizde mavi pakette yapıyordu
eylm1 cansuh geçen gün post açmıştım molfix önerenler vardı denedim hala kullanıyorum ama taşma yapıyor bitince ne alırım bilmiyorum sleepy kullanıyordum oda sızdırıyor
25bby cansuh molfix doğduğundan beri kullanıyorum 2 yaşında taşma yaşamadım bez küçük geliyor olabilir