Ayın 23 ünde hamile olduğumu öğrenmiştim. Dün ise kanamam oldu hastaneye gittik. Beta değeri en az 300 küsür olması gerekirken 148 çıktı. Doktor sonuç çıkınca mesaj yoluyla
%90 kimyasal düşük
%10 dış gebelik dedi
Perşembe günü kontrole gitmemi söyledi.
Kimyasal gebelikte nasıl bir yol izleniyor acaba.
Bu kimyasal gebelik ne oluyor internette yazandan hiçbir şey anlamadım her sayfa farklı farklı anlatmış