4.ayda başlanıyormuş önerdiğiniz memnun kaldığınız marka var mı
beybito ocean microfer
beybito Treelife kullanıyorum memnunum harnup pekmezli
beybito bestiron içeriği temiz
beybito sidefer kullanıyoruz
Temiz içerikli sidefer
denizalismom 4. Ayda kaç damla verdiniz
cakebabe bizde sidefer kullanıyoruz siz kaç damla veriyorsunuz peki
beybito kilo başına 2 damla
beybito Bestiron 👍🏻
Annecik-06 0.4 ml veriyorum içindeki aparatla kızım 4 ay 17 günlük siz?
Bizde 4 ay 2 günlüğüz doktor oceon önerdi
beybito bestiron bizde yükseltmedi fermix kullandik
cakebabe benimde 4 ay 18 günlük olduk biz 5 damla veriyoruz
beybito demiron kullanıyoruz kilo x 2 olacak şekilde