Mahinev kesinlikle alışkanlığa dönüşmüş.. gecede bir defa emse yeter.. dilinin ucuyla emiyor, gündüzdeki gibi hiç emmiyor.. arada emdiği oluyor, memenin ucundaki sütten anlıyorum onuda.. öyle bı dalıyor ki o anda gazını çıkartmak ne mümkün, çıkartamadan yatırıyorum.. aradan 10 dk geçiyor bu sefer gazı için kalkıyor ağlayarak:/