Kızlar 11 gün önce vajinal doğum yaptım ama dikişlerim ve yırtıklarım çok fazla. Ne oturabiliyorum ne yürüyebiliyorum üstüne lohusalık depresyonuna girdim. Bebeğimle doğru düzgün ilgilenemiyorum emzirmek için bile eşim beşiğinden alıp bana veriyor kendisi yatırıyor dikişlerim cok sızlıyor. Dün kontrole gittim doktor iyi gidiyor dikişlerin iyileşmeye başlamış dedi ama ben yürüyemiyorum günde 2 kere batikonla pansuman yapıyorum. Batikon dışında size iyi gelen bir şey var mı? Bunu yaptımda rahatlattı ya da iyileşmesi hızlandı dediğiniz şeyler varsa yazar mısınız. Çok çaresizim