berentt Dışarıya çıkmak sizin en doğal hakkiniz,tabiki çıkıp hava alacaksınız bebiş de aynı şekilde. Dışarıya çıkma,diyenleri kaile bile alma sen canım 😌 koy bebisi arabaya,ağlasa da ileri geri yapıp sürekli konuş mesela ninni soyle şarkı söyle ne bileyim etrafta neler olduğunu anlatmaya calis. Hem işitsel zekası gelisir hem duyu kavramı oluşur bebekte. Ben o dönem elimde çıngırakla geziyodum,markete dahi gitsem sevdiği oyuncularından biri elimdeydi mutlaka. Ona bakarak veya sallayarak uyuturdum. İnşallah bu günler geçecek,öyle düşün ve sıkma canını 😍