asi765_ iyi bir KBB doktoruna gitsin canım ben eşimi gonderemedim maalesef ve bazen uykuda nefesini tutuyo ben dürtünce nefesini bırakıp yeniden nefes almaya başlıyor. Banada horluyosun bi doktora git dedi eşim bugün gittim KBB doktoruna bana boğazında bişey yok ama burnunun iç yapısı baya bozuk ve sinüslerin çok dolu ilaç yazıcam onları kullan bittikten sonra gel tomografi isteyelim ameliyat gerekebilir dedi bence ihmal etmesin gitsin iyice ilerlemeden bende tekrar eşimi bu konuda konuşup ikna edip göndermeyi düşünüyorum doktora