Bebeğim 2 ay 3 günlük kilomuz sınırı aşmış durumda ... sütüm az olduğu için mamayla besleniyor ve kilo almasına sebep oldu ? Şimdi nasıl bir yol izlemeliyim bilmiyorum mamayı azaltmaya çalışıyorum ama o kadar alışmış durumda ki napacağımı şaşırdım fikri olan yada böyle bir şey yaşamış olan var mı ?