bendenbirtanedahayok Eşimin doğum gününe 4 gün kaldı bileklik aldım ama yetersiz hissediyorum, doğum gününe güzel bi sofra kurmayı düşünüyorum bilekliğin yanına ne hediye alabilirim fikrinize ihtiyacım var, internetten olmasın gelmeyebilir yetişmez
mami68 bendenbirtanedahayok benimkininkide geliyor pantolon almış ayakkabı almış ne alınırki bilmiyorum bide saate bakacağım bi tane almıştım nişanlıyken bi tanede şimdimi alsam diye düşğnüyorum sık takmaz hatta pek takmaz ama bakalım Erkeklere hediye almak çok zor Mesela bana yüz maskesi falan al çok mutlu olurum😂
Sunismyson bendenbirtanedahayok deri cüzdan, deri kemer, saat, parfüm, bakım seti bunlar geldi aklıma
MnkKrtl bendenbirtanedahayok erkeklere alıncak şeylerde kısıtlı ya gömlek ceket mont pantolon saat cüzdan kemer gibi parfüm 🥹 vaktiniz olsaydı internetten arabaya asmalı fotoğraflar var yada plakalı anahtarlık iş yeri varsa masaya koyabileceği aile fotoğrafı karikatürlü şeyler yapıyolar onlar değişik öyle bişey olabilirdi isimli yada resimle kupa zippo çakmaklık adına özel kadeh yada rakı bardağı olabilir isim yazılı gömlek deri kemer termos bardak gibi bunlar geldi şuanlık aklıma
bendenbirtanedahayok Kesinlikle öyle ya sevdiği tek şey fenerbahçe her sene formadır kupadır bişeyler alıyorum ama artık kendisine kullanabileceği bişey almak istiyorum. Klasik öneriler hep parfüm, kıyafet, saat🥲 mami68
bendenbirtanedahayok Ballkizimm akıllı saat alıcaktım ama büyük bir kavga ettik ve en sonunda saati alsanda takmam asla alma dedi tek hediye fikrimde suya düştü😂🥹
JuliJuli06 bendenbirtanedahayok Kazak olabilir, tras olan biriyse gratisten niveanin tras sonrasi balsamlari kolonyasi falan oluyor onlardan alabilirsiniz. Cuzdanda guzel bi secenek, Defactoda ici yunlu deri ceketler var mont gibi seviyorsa o tarz alabilirsiniz 2bin tl idi esime almistim ordan biliyorum😃 Bakim seti alirsaniz kutuya koyun esprili coraplardan renkli desenli boxer vs seylerde ekleyebilirsiniz. Tesbih seven biriyse tesbih olabilir. Kol dugmeli gomlek giyiyorsa kol dugmesi kravat alabilirsiniz
kelebegiminannesiyim bendenbirtanedahayok Hangi takımı tutuyor bilmiyorum tabii siz takıma göre ayak uydurabilirsiniz. Gs storeden hem eşime hem kendime forma alacağım. Aynı şekilde kızımıza da (pazardan😀) Pastasını de gs li yaptıracağım. Yemek odasını hazırlayacağım. Sarı kırmızı balon alır perdeye yapıştırırım. Masayı ikiye böleceğm. Yarısı yemek yarısı pasta. Odada kızımla hazır bir şekilde eşimi çağırıp direkt formayı giydireceğim. (Kızım da ben de formaları giymiş olacağız) İlk pastasını üfler resim çekiliriz. Sonrasında yemeğimizi yer pastamızı keseriz Planlarım bu doğrultuda. Doğum günü taaa martta 😀