Kızlar merhaba yaklaşık üç aydır kızım hasta 30 aylık bitmek bilmeyen bir burun akıntısı bazen çok koyu balgam gibi bazen böyle bildiğiniz renksiz bir su doktora götürüyorum alerji başka doktora göturuyorum antıbıyotık vs yada şurup dün burun akıntısı bitmişti bir ay boyunca ilaç sprey buhar makınaları kürler vs bitmişti şimdi yine ateşi var ve halsiz burun akıntısı yine başladı su gibi iki gün duruyor üçüncü gün tekrar başlıyor kan değerlerine baktırcam artık başka neye baktırabilirim dışarda gezdıgımızde yok bi anneme gidiyorum onunda evi ılık güzel daha iyi aslında kafasınıda hep örtüyorum ya inanın normal gidip geliyoruz anlamadım gerçekten bir insanın burun akıntısı hiç bitmezmi ateşi olsada var olmasada var öksürük yok ama hep burun akıntısı geçiyor yaklaşık 2 gün sonra sabah agzının dudagının ustune kadar sümük bağışıklığı ile ilgili bir sorun olabilirmi ne yapmam gerekiyor çok çaresizim akıl verin neolur