Biz direkt dr un dediğini aldık bestiron vermişti sağlık ocağının verdiği demirde genelde forumdaki anneler google amcadaki bazı sitelerde vs kabzılık kusma temiz içerik değil vs vs bir sürü şey yazıyordu ben içerik anlamadığım için onları baz aldım o yüzden de direkt drumuzun dediğini aldım kendim de ikisinin de tadına baktım ve bestiron daha içilebilir bir tatta ki kızım da gerçekten severek içiyor şuana kadar hiç bir kötü etkisini görmedim aksine daha düzgün uyumaya başladı