5 aylıkkrn emeklemeye başladı besige tırmanmaya başladı beşiği değiştirmek zorunda kaldık. Park yatak aldık şu an onda uyuyor aşırı aşırı hareketli bir çocuk. 10 aylık olmak üzere dün uyuyoruz gece paaat diye bir sese uyandık. Ben de ben düşürdüm sanıyorum Bir baktık beşiğin orda yerde kendini sarkıtıp aşağı atmış. Yere yorgan serdik düşerse oraya düşsün diye ne yapacağım ben bu bebekle 😬🤦