toplar şimdi görüyorum kusura bakmayın :) taktırdık sondayı ama yarım saat hem çocuk hem biz can çekiştik. Tutuşmasından yatmasından hiç hoşlanmadı artık ağlamaktan bayılacaktı. Biz Bursa Acıbadem de yaptırdık ama hastane ile alakalı değildi. İdrar kaçağı da çıkmadı neden genişliyor anlamadık hala takip edilecek