6aylikken kizim fazla kilolu diye doktor detaylı tahlil yaptirdi o Zaman ogrenmistik, çok hafif düzeyde,3 ay sonra tekrar gelin denildi ya ilerleme oluyor ya da gerileme. Çok Şükür gerilemisti bir sorun yoktu. Çocuk doktorunun yanında sekreter olan arkadaşım çoğu bebekte ilk zamanlar görülüyor sonradan geçiyor endişelenme demişti
doktor da aynı seyi diyormuş geçici bir sey olabilir