livoski Kızlar acil para bozmam lazım ama şöyle Azerbaycan’a manatı para dövizciler soygunculuk yapıyor resmen 20.70 olan manatı 15 den bozmak istiyor. Türkiye’de hangi bankalar bozuyor bilen var mı ?