Kızlar ciddi bir düşüklük değil ama anne sütü ve ek gıda alımı, gelişimi iyi aslında neden düşük buna rağmen anlamadım😔kanı da biraz düşük. 4. Aydan beri de bestiron kullanıyoruz. Bence bestiron çok etkili olmadı 9. Ayda da düşüktü ama ısrarla aynı ürüne aynı dozda devam ediyoruz. 2. Bir doktor görüşü aldım o sağ olsun daha detaylı baktı çinko da eksik çıktı şimdi yeni bir tedavi düzenleyecek muhtemelen, bestiron’un da yükseltmemesinin normal olduğu söyledi çok etkili değilmiş tedavi konusunda genelde önleyici olarak kullanılıyormuş. Aslında kendi doktorumuzdan memnundum ama bazı yaklaşımlarını tuhaf buluyorum, rutinde d vit dahi bakmadı. Bahsettiğim diğer doktordan dönüş bekliyorum şu an ama o dönene kadar buraya da yazmak istedim. Böyle bir durum yaşayan, sebeplerini ve ne yapabileceğimizi bilen var mı?