Ladimaki Böyle kar gibi birşeyler dökülüyor. Onu izlemekden gözlerim bozulucak. Bu nedir bende mi sadace var. Yoksa telefondan mı var bir sıkıntı. ilk önce izlemesi güzel ama gözlerimi mahfetti. Biran önce düzeltin sizlik birşeyse.
Ladimaki Temizlikperisi Vallahi gözlerim ağrıdı ay ne güzel dedim birdakka sonra gözler gitti bende. 😬
Elfgrn Ladimaki daha var mı bugün 31 Aralık yani ne zaman olması lazım ki şimdi değilse, zaten 1 gün sürüyor
deleted20517 Ladimaki bacım sen 2024 de kalmak istiyorsun galiba bugün yılbaşı zaten bsbzhsb hersene böyle kar yağışı yapıyorlar😂 Canım şimşekli annelerim ve Naime hanıma teşekkür ederim inşallah renkli kar yağar dedim dün ve bugün kırmızı yağıyor iyiki varlar🥳🤩
birazquality Ladimaki konuyla alaka seviyem 🤣🤣🤣🤣 kızzz sen 2024ten çıkasın yok mu bacım doğruyu söyle🤣
Orenda_ Ladimaki Kids’in yıl sonu olmazsa olmazıdır bu anın gelmesini dört gözle bekliyorduk 😄😍 Çok tatlılar 😊
Orenda_ Ladimaki Bir gün sanırsam sizin gibi bir kaç kişi de rahatsız olduğu için uzun sürdürmezler bacım 😄
limonzeytinmom Ladimaki yazı okurken karları görmeyen ben 🤣 odaklanmazsanız bir süre sonra görmüyorsunuz yani normal bişey gibi oluyor. Takip etmeyin karları yok gni davranın 😄
milletsanakanalizemiolacak Ladimaki kırmızı kar yağıyor kız ne güzel işte çok tatlı gözüküyor seyrek olması çok hoş ben ek gıda icin bir alışveriş sayfasına girdim orda kar izlemekten ekranı göremedim çıktım bu daha güzel 🤣
Ladimaki milletsanakanalizemiolacak Tamam beyaz kar anladık. Ee mavi kırmızı kar mı olur gözler gitti. 😂😂
milletsanakanalizemiolacak Ladimaki seyrek aslında fazla yormuyor ama sen benim ek gıda için girdiğim sayfayı görseydin tipi vardı resmen🤣🤣🤣🤣