3 ay 22 günlüğüz ve kızım 1 haftadır doğru düzgün hiç uyumuyor bazen sebeplidir tabi ona göre de bana göre sebebsiz yere ağlıyor anlayamıyorum sebebini de karnı tok altı temiz Gazi yok karnı yumuşacik ağzına bakıyorum diş kabartisi yok bunun yanında geceleri uyuyan çocuk şimdi yarım saate 1 saate bir uyanıyor sütüm mu azaldı yaramiyo mu diye düşünüyorum sağiyorum onda da sıkıntı yok gibi atak haftası mi başına gelen var mı 😔