fraubi siz saygı duyuyorsunuz diye o kişi saygın birisi olmak zorunda değil bunu kabul edin. Eğer mesafe koyayım yüz bulmasın diye düşünüyorsanız zaten saygın birisi karakteri oturmuş birisi değildir. Öyle insanlar zaten karşı tarafa bunu hissettirmez haddini bilir. Bilmiyor demek ki o yüzden konuşmalarınız ciddi olsun bi olayı şaka yollu anlatmayın az konuşun