gokkuss Çarşamba günü rota aşısı ikinci dozu yaptık perşembe ishal nokta kadar kan geldi kakasında snrasında cuma cumartesi pazar ishal pişikle devam etti mukuslu kaka kan görmeye devam ettim aşının yan etkisi dolayısıyla geçeceğini düşündüm her kakada bir nokta kadar azıcık kan gördüm. Pazarteside aynı şekildeydi akşamında kan çok geldi ishal hala devam etti hemen acile gittik kan tahlili ve ultrason bakıldı enfeksiyon vs durumu için yoktu bişey . Artarsa hemen tekrar getirin dediler aynı devam ederse haftaya tekrar getirin dediler rota kaynaklı bu durum yüksek olasılıkla dendi. Şimdi kakada kan devam ediyor ishal devam ediyor ben alerjinin tetiklendiğini düşünüyorum perşmbe gününe randevu aldım ne yapabilirim kanın devam etmesi alerjikse eğer ne gibi sıkıntı yaratır yardımcı olun lütfen 🥺
Ceyla_n Geçmiş olsun, mukuslu ve hafif kanlı kaka genelde besin alerjisi belirtisi oluyor, aşıyla aynı zamana denk gelmiş olabilir. Ek gıdanız yoksa kendi yediklerinizi bir kontrol edin. Biz de yaşadık ilaç vs kullanmaya gerek kalmamıştı
gokkuss Ceyla_n çook teşekkür ederim cevabınız için biz tamamen mamayla besleniyoruz böyle skıntı olmamıştı bugüne kadar 🥹