Ben tog falan bilmiyorum ama benimki bebeklerimde ince penye tulum almıştım lc waikikiden kızım 2 yaşında bi tek sıfır kollu çıtçıtlı giydiriyorum. Oğlumda 4,5 aylık ona da içine ince bir kat giydiriyorum çok hareketli çünkü. Bu kalın olanlardan giydirsem içine sadece atlet giydirirdim herhalde çok kalın olanlar çünkü