21 aylık kızım. 1 haftadır tam saatinde yatar ama 2 saat sonra kalkar ve sanaha kadar uyumaz. Sebebi ne anlamadım ağlamıyor da oyun da istemiyor geziniyor boş boş. Ben de kalkmıyorum uyuyo gibi yapıyorum saatlerce geziniyo ıdada sonra gelip yanıma uyuyor. Bu gce gene 10 da uyudu 12 de kalktı 3 buçukta geri uyuttum 6 da geri kalktı hala sallıyorum artık cidden yoruldum yani. Öğlen uykusunu da kısalttı iyice 1 saat uyumuyor bile nedir bu